~ Here be spoilers ~

Thursday, January 3, 2013

joseph gordon-levitt: full frontal

am vazut ieri un film bun... ok, bunicel, decent, peste medie cu joseph gordon-levitt (pentru care am o slabiciune, nu mi-e exact clar de ce): premium rush, in care asta micu' si simpaticu' e un curier pe bicicleta in new york (smart, nu?) care, vezi-doamne, renuntase sa studieze pentru o cariera in avocatura ca sa calareasca o bicicleta fara frane. 



anyway, filmu-i de vazut dar voiam de fapt sa scriu despre cel pe care n-am reusit azi sa-l vad dar ruleaza acum undeva in the background: looper. ei bine, din pacate cineva a fost de parere ca in filmul asta acelasi jgl ar trebui sa poarte lentile de contact colorate, iar altcineva a fost de acord... fail. parca-l aud pe rian johnson: guys, has everyone on set seen la confidential? right. and drive? right. that's the mix i need  to see on joseph's face. let's do this, let's start working those eyebrows upwards! acestea fiind zise, tipul in chestiune e un om care face filmele sa arate foarte bine, asa cum a facut de exemplu cu brick.



si uitandu-ma in drafturile mele pentru blog, unde scriu titlurile filmelor pe care le-am vazut dar despre care n-am avut cand sa scriu =)), descopar 50/50, un film cute si trist, daca in locul lui jgl era ales poate un actor mai frumusel-papusel am fi putut zice linistiti ca e un film pentru femei, dar nu :). e un film neserios despre un subiect extrem de serios si eu cred ca asta-i mereu o alegere buna. a doua chestie tare ar fi seth rogen. de vazut!

7 comments:

  1. am senzatia ca toata ideea a fost sa ii potriveasca ochii cu cei ai lui bruce willis de fapt.Nu sunt expert in culori, deci cine stie, poate si bruce willis ii avea schimbati, pe de alta parte..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Pai parca semanau putin aia doi intre ei doi, deci intr-o oarecare masura le-a iesit manevra cu lentilele. Doar ca in rest mi se parea ca JGL arata cam dubios, ca i-au dat cu fotosop si pe restul meclei :/

    ReplyDelete
  4. stupid blogspot, mi-a zis ca primul comentariu "failed to publish"

    ReplyDelete
  5. da, arata foarte ciudat tipul... inteleg ca ochii de aceeasi culoare cu a lui bruce make sense:)

    http://4.bp.blogspot.com/-QFDJs8EGVgA/UGjy6ebAK-I/AAAAAAAAA8U/P_V7ywjT66M/s1600/Looper+1.jpg

    http://www.humortimes.com/wp-content/uploads/2012/09/Looper.jpg

    dar se vede foarteeeeee-foarte urat:\

    ReplyDelete
  6. http://memegenerator.net/instance/32889199

    ReplyDelete
  7. :)))

    Nevertheless, that shit is freaky, man. Freaky, I tell you!

    ReplyDelete