~ Here be spoilers ~

Tuesday, April 10, 2007

… but of course it’s true. it’s on tv

el laberinto del fauno. ma asteptam la mai mult. si mi-ar fi placut mai mult daca nu s-ar fi intamplat in spania post-razboi. scarbosenii inutile pe alocuri. da-mi tideland de trei ori pe zi si n-am greturi, dar aici mi s-au parut cateva chestii gratuite. l-am vazut pana la capitolul 12, unde mi s-a intepenit dvdul de la geppetto si dupa ce am incercat de doua ori sa repar duda am renuntat, m-am dus pe themoviespoilers si-am aflat ca m-ar fi dezamagit si mai tare, deci no loss.
coffee&cigarettes. mie-mi place foarte mult jarmusch pentru ca mi se pare etapizat, secvential, perfectionist, construieste frumos, are mania detaliilor si e induiosator [mai ales prin absurditate]. pentru mine filmele astea sunt la fel de priceless ca si moaca tampa a lui bill murray din broken flowers, cu un buchet de trandafiri roz in mana, all embarassed & innocent. plus toata pleiada aia de actori care-mi plac mie intr-unul si acelasi film, i could not ask for more. e greu sa aleg bucatile care mi-au placut cel mai mult, dar daca e musai, atunci sa fie cea cu jack& meg white si cea cu alfred molina & steve coogan.
fucking amal/show me love, frumoasa poveste, m-a miscat, dar imaginea e atat de urata ca-ti vine s-o iei la goana. pacat. parca-i un ceva romanesc ieftin si chinuit.
cainele da din coada pentru ca e mai inteligent decat ea. dar se mai intampla sa dea si coada din caine. adica sa futem poporul cu televizorul. deja simt cum imi creste nasul: am vazut wag the dog de barry levinson - a comedy about truth, justice and other special effects. one great pinnochio movie, cu robert de niro, dustin hoffman, anne heche si dement[ial]ul woody harrelson. co-scenarist: david mamet. pentru a deturna atentia presei de la un scandal sexual in care e implicat actualul presedinte al SUA fix inainte de alegeri, se pune la cale o megamasinatiune ametitor de hilara si de incredibila. de notat tema secundara cu frustrarea producatorilor, etern necreditati. nici macar atunci cand vor sa faca o versiune la “moby dick” din perspectiva balenei. [oh boy, does this sound familiar or what].
je vous trouve tres beau, o laba trista. ma sictireste exploatarea prejudecatilor de orice tip, in speta fata de romancele/rusoaicele sarantoace etc care viseaza la un fat frumos din strainatate [in cazul de fata era si urat, si bosorog, si taran]. le exploatezi [vorba vine, ca nici macar nu sunt tratate in vreun fel proaspat in filmul asta] si-apoi le pui un label cu “arta” sau “entertainment”. a se slabi. oricum, je vous trouve tres beau nu e nici una, nici alta, e o inutilitate plicticoasa.
dogville, mai misto decat manderlay. imi plac extrem de tare decorurile si settingul din filmele astea doua, felul cum sunt jucate, taiaturile bruste si, bineinteles, greutatea de sensuri care trece dincolo de astea. tot, tot, tot.
epic movie. tineam sa-l vad pentru ca speram sa se ridice macar la piciorul broastei celui mai prost scary movie, dar nu. singura chestie cat de cat fun e sa recunosti personaje si faze din filmele anului trecut, ceea ce nici nu-i greu. un mare vax.
the i inside, cu ryan phillippe. un fel de memento, da’ slabut rau. a nu se lua in calcul pentru vizionare.
trust the man, nice, un fel de sidewalks of new york, cu mai putine personaje si mai light.
thank you for smoking, simpatic, mai ales prin relatia dintre personajele lui aaron eckhart si cameron bright.
hogfather, ecranizare dupa cartea cu acelasi nume de terry pratchett. foarte grav, m-am ras pe alocuri. arata extrem de bine, avand in vedere ca e un film facut pentru tv.

No comments:

Post a Comment