~ Here be spoilers ~

Friday, January 9, 2009

woody allen s-a ramolit, iar vicky si cristina merg la barcelona


unde, normal, ne dorim cu totii sa ajungem si sa facem sex, arta si un 3some. ideea asta si posterul sunt singurele lucruri misto legate de filmul asta. mi s-ar fi parut normal sa fie si amuzant, macar pe alocuri. n-am bifat nici asta.

nu pot sa cred ce aiureala. nu pot sa cred ca scarlett & javier au fost asa de lipsiti de viata si de zvac. acest film e un monstru nascut din relatia "lifetime tv fucks hallmark la betie".

d
a. si naratorul m-a calcat pe nervi.

9 comments:

  1. mie cred ca mi-a placut mai mult scoop [!]. cassandra's dream inca n-am vazut.

    ReplyDelete
  2. eu nu sunt fan woody. mie mi-a placut zelig, de exemplu. am vazut vicky... acum cateva seri imediat dupa un film execrabil (pathology). poate si d-asta mi-a placut, dar nu cred ca numai d-asta. penelope a fost o extraordinara ce este.

    ReplyDelete
  3. este o extraordinara, dar nu cred ca vrei sa spui ca ti-a placut volver. nu? adica, de exemplu, mie javier bardem mi se pare un senor ultraprezentabil, un actor senzational si charming si tot tacamul. dar aici... bine, acuma, sincera sa fiu, e posibil sa nu-mi fi placut vcb si din motive de personal story with a certain resemblance etc etc. asta e.

    ReplyDelete
  4. volver nu am vazut.
    si resemblance da, si eu. banuiesc ca te referi la relatia lui javier cu penelope. eu la aia ma refer. dar chiar si asa...
    ma rog, nu zic ca e filmul anului, zic doar ca m-am simtit bine uitandu-ma la el.

    ReplyDelete
  5. partial si la relatia j-p, si la altfel de lucruri. pai, asta-i ideea, mostly, cu simtitul bine. eu tocmai ce-am terminat de vazut seven pounds si ma simt de cacat. not your average sunday movie, i should say... it's not for sissies.

    ReplyDelete
  6. ha, l-am vazut si eu tot ieri, dar mai devreme. nu stiu daca e pentru sissies sau nu, cert e ca eu la sfarsit am bocit ca o servitoare.

    ReplyDelete
  7. si euuuu. si mi-a amintit de crash - povesti din la.

    ReplyDelete
  8. o daaaa, cand o impusca p-aia mica m-am deshidratat instantaneu.

    ReplyDelete