~ Here be spoilers ~

Friday, June 20, 2014

yes, please!

god bless america - daaa, in sfarsit, da.

the end of watch - un asa-zis documentar, un fiction documentary, cum sa-i zic? nicio noutate, dar bine facut, bun, bun de tot, cu jake gyllenhaal si michael pena, de david ayer care a mai facut un film care mi-a placut mult, harsh times.


first position - un documentar, pe bune de data asta, si impresionant pentru cei care iubesc dansul, despre cum e sa fii adolescent dansator si sa te antrenezi pentru una dintre cele mai importante competitii mondiale. 


the queen of versailles - tot un documentar destul de scary despre un cuplu de multimiliardari care-si construiesc, ei da, cea mai mare resedinta de locuit in istoria sua. a luat premiul pentru regie la sundance, deci e de vazut si apreciat chiar daca tema e imbecila. 


pitch perfect - teen-y weeny comedy, foarte misto.


the perks of being a wallflower, well, putea sa fie mult mai bun, mai putin de bun simt, cu mai mult zbucium, dar oricum bun, de vazut. i-am apreciat foarte mult atemporalitatea. minunat acest ezra miller.


warm bodies - cute si decent. as fi preferat sa se lanseze mai demult, ca deja s-au fumat excesiv productiile cu zombies. yay nicholas hoult!


this is 40 - veri nais, cu femei frumoase, cu judd apatow si gasca, lena dunham prin zona etc. bun.


tesis - foarte misto. de vazut neaparat pentru fanii amenabar si agatha christie, sa zicem :).


de vazut neaparat, candva, in viata asta, 28 days later - n-am vazut de multa vreme un horror care m-a miscat atat de mult; mai-mai sa-mi dea lacrimile, si nu de frica, ci de incarcare emotionala. si-acum ma trec fiorii cand ma gandesc la ochii aia inghetati ai lui cillian murphy. yay danny boyle. si de vazut si 28 weeks later, desigur, chiar daca nu-i de el.


i spit on your grave - de vazut doar daca te-a inselat iubitul si ai acasa o masina de tocat carne pe care o mai si folosesti din cand in cand. mie mi s-a parut funny. woman power, astea.


the girl with the dragon tattoo - l-am vazut de doua ori, adica am dat bani pe el la cinema de doua ori. e... fincher. e un film chiar bun. zic eu care am citit cartile (volumul doi chiar cand am stat in suedia, megacliseu) si am vazut si trilogia suedeza. context in care, evident, m-am dus la cinema cu ditamai prejudecatile gen stai sa vezi ce basina americana o sa vad. dar filmul american al lui fincher e foarte bun si, well, it gives you the creeps, a desteptat multe lucruri in mine. e bun. si daca stai si te gandesti cea mai misto treaba e ca ai ocazia sa compari doua ecranizari de pe doua continente, din doua scoli, o megaproductie si o curatenie din asta nordica. foarte tare. pe mine m-au cucerit.


paranormal activity 2, doar daca ati vazut 1 si va intereseaza o explicatie  - simplissima si banala, de altfel.


identity, da, s-a mai facut, da'-i bun.


haute tension - din nou aja, recunosc ca mi s-a parut o tampenie in ele din urma dar cred c-ar trebui sa primeasca, totusi, credit pentru noul unghi / schimbarea perspectivei.


dogtooth - de bifat. brrr.


due to my love for nordics, i have to say... de bifat si insomnia. da, ala al lui nolan de acum 10 ani.


the kids are allright - da, e foarte bun, e superb ca o vacanta in sudul frantei sau al italiei, da, e ala cu scandalul ultrasilor ortodoxisti de la mtr lol.


i love you phillip morris - e foarte cute, cat nu-l suport eu pe jim carrey, well, e bun.


cedar rapids - pentru fanii the office :)


it's kind of a funny story - zack galifianakis, si cu asta am spus tot.


paper man :)) e indie-idiot, sa zicem, dar da, ok.


despicable me - excelent, sper ca si partea a doua e macar la fel de buna.


how to train your dragon


paul - foarte simpatic, probabil unul dintre cele mai bune ale lui 2011. i <3 font="" pegg.="" simon="">


rabbit hole - auch, da. e facut de baiatul cu shortbus si hedwig & the angry inch. foarte tari toate trei.


the king's speech :)


winter's bone


hunger games


hunger games: catching fire

true grit

black swan

pina

drive


antichrist


melancholia 


crazy stupid love


the rum diary
chico y rita

la piel que habito

21 jump street

undeva la palilula

nueve reinas

layer cake

mama

enemy

No comments:

Post a Comment