~ Here be spoilers ~

Sunday, May 24, 2009

romania has scored. yet again.

il iubesc foarte tare pe corneliu porumboiu si sunt de parere ca a fost sau n-a fost e unul dintre cele mai bune filme romanesti facute vreodata. daca nu chiar cel mai bun. pentru el i s-au acordat doua premii la cannes.



aseara, porumboiu a mai luat inca doua, "un certain regard" si premiul federatiei internationale a presei cinematografice pentru politist, adjectiv.



in +, dupa ce a castigat concursul de scenarii hbo de anul trecut, ioan antoci a castigat si premiul scripteast pentru scenariul cainele japonez, care va fi produs de libra film, compania sotiei lui tudor giurgiu, oana bujgoi.

2 comments:

  1. so .... ce ganduri ai despre politist, adj? eu nu am scris inca nimic asa ca m-am gandit sa te provoc la o discutie. te bagi?

    ReplyDelete
  2. am tot incercat sa scriu despre, dar nu mi-a iesit. poate reincerc cand revin din vacanta, ca de pe telefon e cam complicat.

    ReplyDelete